Не Обошлось Без ... / Could Not Resist...



Я в Милане сегодня, а завтра лечу домой. Я тут на днях поникла, что не нашла в эту поездку место, куда бы мне хотелось переехать, и вдруг оказалось что Милан просто замечательный город. Так что претендент найден! Будет потом блог "Йошакролинка в Милане". :)

Не обошлось без... покупок. У меня ведь всё есть, ничего мне не надо, но я не устояла. Покажу что купила, обязательно.

I am in Milan today and will be heading home tomorrow. I thought that this trip was not very successful in terms of finding my ideal place in Italy, until... Milan. It is lovely! So I do have a candidate after all. One day this blog will be renamed to "Yoshkarolinka in Milan". :)

Also, I could not resist going shopping. I have all I need and more but I had to get something. Will show you what it is soon.

No comments:

Post a Comment