К Лету Готова / Ready for Summer

Обувная Коллекция / Summer Shoes

Ну вот, я опять искала зелёные брюки, а в результате стала обладательницей этой коллекции весна-лето 2015 (всё из искусственной кожи, разумеется). Даже думала какие-нибудь вернуть, но они все мне так понравились, что я не решилась. И что удивительно, две пары обуви на фото были куплены в Old Navy (магазин недорогой одежды и обуви). Я их увидела и не смогла пройти мимо. Итак, слева направо:

1. Call It Spring - по стилю это мои самые любимые босоножки из трёх на фото. Если вам целый день гулять, они вряд ли будут удобны из-за плоской подошвы, но если большой нагрузки не предстоит, они очень подходят. Идут почти со всем в моём гардеробе.

2. Madden Girl - их я ещё не успела test drive, но они тоже хорошо сочетаются со многим.

3. Босоножки Old Navy - они привлекли меня своей простотой и тем, что у них есть небольшой, но удобный каблук. У меня была когда-то давно похожая пара и мне опять захотелось. На сайте Old Navy они остались только в не очень привлекательном варианте коричневого цвета, а у меня тёмно синие.

4. Кроссовки Old Navy - как я их люблю! Они со всем прекрасно сочетаются. Единственный минус, у меня появилось новое хобби - чистить белую подошву (хорошо что я такие-же белые не купила - вот бы замучилась их содержать в белизне). Мне они так нравятся, что я ещё вторую пару думала приобрести, но на сайте Old Navy они уже отсутствуют, хотя я их и босоножки лишь неделю назад покупала.

ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ


While continuing my search for green pants, I got a bit distracted and ended up with a nice shoe collection for this summer (all fake leather, of course). :) I thought I went overboard and considered returning one of the pairs, but liked them all too much. Also, surprisingly, two of these are from Old Navy. I spotted them at the store and could not walk past them. This is what they are, left to right:

1. Call It Spring - my favorite style out of three versions of sandals on the photo. If you have a whole day of walking ahead of you, they would probably not be very comfortable because of the flat sole, but for mellower days they should work just fine. They go with most items in my wardrobe.

2. Madden Girl - I haven't worn them yet, but tried them on with different outfits and they are also very versatile, just like the first pair.

3. Old Navy sandals - these attracted me with their simplicity and a comfy heel. I used to have something similar long time ago and I remember liking that pair. Old Navy site is out of the color I got (blue), but not so attractive brown color version is available.

4. Old Navy sneakers - these are so great, they go with everything! However, depending on how clean your city is, you might find yourself scrubbing the soles couple of times a week to keep them white. I am glad I did not buy the all white version, which also looked very nice - I would have been stuck cleaning them every day. I like these so much that I was thinking of getting a second pair, but now I see that they are no longer sold on the site. It's only been a week since I bought them and the sandals and both are already gone.

No comments:

Post a Comment