Любимые Инстаграмы (Продолжение) / Favorite Instagram Accounts

Теперь я в Инстаграме и у меня есть новые любимые профили, которыми очень хочу с вами поделиться. (Раньше я уже рассказывала про замечательные mommasgonecity и nevillejacobs.)

Now that I am on Instagram, I've generated a few more favorites I want to share with you. (I've already told you about mommasgonecity and nevillejacobs in the past.)


Возможно, вы уже знаете о humansofny, т.к. он очень популярный. Это просто коллекция фото людей в Нью-Йорке, но каким-то образом автор умеет выманивать из своих героев очень откровенные истории. Если бы меня остановили на улице для этой цели, я бы наверняка сконфузилась и не смогла бы ничего интересного ответить. :) История женщины на фото меня очень поразила - она работает на трёх работах по 95 часов в неделю и добилась того, что её дети учатся в колледже (включая в Йельском университете) и сама она собирается учиться после того как дети закончат. Я бы точно не смогла там много работать.

You might already know about humansofny, since it is very popular. It consists of profiles of people in New York. I wonder how the photographer manages to get such sincere answers out of his subjects. If he stopped me on the street, I would tense up physically and mentally and my "story" would be very boring. :) Above is one of my favorite posts on HoNY. I am so impressed with this lady - she is so determined and hardworking. I can never work so much - three jobs!

A photo posted by Candice (@roofusandkilo) on


Стоит только посмотреть на фото и видео от roofusandkilo и сразу же день становится лучше. Это семья с шестью собаками (большинство из приюта), включая маленькую Penny - она такая сладкая, но в то же время храбрая и с характером. Мне нравится смотреть на групповые фотографии со всеми собаками и ещё я фанат Руфуса, коричневого питбуля с очень смешными хмурыми выражениями морды.

roofusandkilo is the account that brightens my days. The family has 6 (!) rescued dogs and one of them, Penny, is the cutest puppy but also is very brave and adventurous. You can go back in time and see how tiny she was when she got rescued. I also love the group photos of all of the dogs - they are such a funny bunch. And the brown pit bull, Roofus, makes the funniest grumpy faces. Pittie faces are the best!

Oh great NOW you tell me. Off to get some real pants.

A photo posted by EMILY FAULSTICH (@emilyafaulstich) on


И emilyafaulstich - нравится чувство юмора этой девушки и её иллюстрации. Особенно приятно, что фото не постановочные.

Напишите о ваших любимых профилях. Я очень благодарна за рекомендации в прошлый раз, но может быть есть что-нибудь новенькое?

And, last but not least is emilyafaulstich's account. I like her sense of humor and she is a talented illustrator. And I appreciate that her photos do not feel staged.

Please share your favorites also. It is very likely that I might not know about them.

No comments:

Post a Comment