Требуется Джемпер / Sweatshirts

Мне нравится носить sweatshirts (не могу себя пересилить и использовать исковерканное название на русском). Я не имею в виду спортивные - мешковатые, с капюшоном и шнурком, а те которые наверное называются джемпером по русски.

Мой любимый джепер, который я постоянно ношу, опять продаётся в Uniqlo (синий из коллекции Ines de la Fressange). Но мне хочется разнообразия и я даже готова одеть что-нибудь разноцветное. Я пересмотрела сотни вариантов на интернете и вот что мне больше всего приглянулось (я не очень люблю надписи на одежде, но третий джемпер очень смешой и я была бы не прочь):

I really like wearing sweatshirts - not the baggy sporty kinds (so no hoods or drawstrings), but the dressier ones. They are so comfortable and not as stuffy as sweaters and those characteristics fit my personality and lifestyle perfectly.

My favorite sweatshirt - the one I've been wearing the most is back in stock at Uniqlo (the blue one from Ines de la Fressange collection). But I feel like I need more options for this season and I am considering venturing out into non-monochrome ones. I looked at hundreds of options online and the ones below are what I am considering. By the way, I usually do not like any phrases or words on the sweatshirt, but that last one cracks me up.

Anthropologie Sweatshirt



2 comments: