5-ти Минутный Дневник / Five Minute Journal

Хотя сейчас уже вечер, я не хочу пропустить мой 5-ти Минутный Дневник.

Я Благодарна За
  • За одну замечательную новость: оказывается, бывший ведущий программы The Daily Show, и его жена, Трейси, открыли приют для животных!
  • За 4 выходных дня на следующей неделе. Это первый год за долгое время, когда я не буду подрабатывать присматривая за питомцами в нашем доме. Предстоит просто отдых на 100%.
  • За тёплые вещи которые помогут пережить зиму - extra warm top и extra warm leggings моего любимого серого цвета. Сегодня я их одевала утром и мне было даже жарко.

Действия, Которые Скрасят День
  • Медитация - 20 минут.
  • Упаковать обед на завтра (вместо того чтобы делать это второпях утром) - это точно скрасит завтрашнее утро и день.
  • Сделать вечерние процедуры заранее, а не в тот момент когда уже ужасно хочется спать и нет сил.

Главное Утверждение Дня

Сегодня был хороший день, в который я многое успела, и сейчас, вечером, я буду к себе относиться бережно и буду ухаживать за собой.

ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ

I've been busy today but do not want to miss my Five Minute Journal. So this is the evening edition...

Three Things That I Am Grateful For:
  • This news made me happy - John Steward, the former host of The Daily Show, and his wife, Tracy are opening an animal sanctuary.
  • For upcoming long weekend. This year will be the first that I will not be pet sitting, so that means 100% rest and relaxation.
  • For warm layers that I bought this week - extra warm top and leggings, both in gray. I tested them this morning and they do work - I was too hot, but we are not quite in the middle of winter right now.

Three Things That Would Make Today Great
  • 20 minute meditation.
  • Packing lunch for tomorrow - so nice to do it in advance rather than rushing and cursing myself in the morning. I've prepared delicious, nourishing meals that will help make tomorrow great.
  • Do my evening "beauty" routine ahead of time, rather then at the last moment when I am falling asleep - this way I will not skip any steps.

Affirmation for the Day Ahead

Today was a lovely day and I've accomplished a lot, so this evening I will relax and will take care of myself.

No comments:

Post a Comment