Ребёнок-Гений / Currently Binging On


Мне прислали видео 9-ти летнего участника конкурса America's Got Talent (2014-го года). Мальчик этот очень талантливый пианист и в обычной школе оп перепрыгнул пять классов. У него русская фамилия, маму его зовут Ольга и она говорит с акцентом на английском - значит иммигранты из России или ближайших стран. Меня всё это заинтересовало и я стала узнавать о нём больше. Оказывается, в данное время он является конкурсантом в программе Child Genius (Ребёнок-Гений).

Ну а когда я нашла эпизоды Child Genius, то меня трудно было оторвать. Я, можно сказать, одним залпом посмотрела первый сезон и теперь с нетерпением жду эпизоды этого сезона. Я, конечно-же, болею за русского мальчика.

Мне это шоу напоминает документальный фильм The Short Game, про детский чемпионат по гольфу. И здесь и там самое интересное это наблюдать за реакцией родителей. :)

ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ

Someone sent me a video of a cute 9-year old contestant on America's Got Talent from 2014 season. This boy skipped five grades in school and is exceptionally good at piano. I looked up his name and it turns out that he is currently being featured on a TV show called "Child Genius".

I should not have gone to Child Genius site, because now I can't stop watching this show. I binged on season one and will be glued to the screen as soon as current (season two) episodes air. Child Genius is a competition and I will be rooting for Adrian Romoff (the piano genius from America's Got Talent). However, the best part is watching the dynamics between parents and kids and between competing families. The show reminds me of a documentary called The Short Game, about a golfing competition for kids - it was also fascinating to watch.

No comments:

Post a Comment