Для Тех, Кто Не Любит Мёрзнуть / Looking for a Warm Vegan Parka?

Aritzia Parka Я всё хотела рассказать вам о своей зимней куртке. Я её купила года два назад и очень её люблю, т.к. в ней тепло, как в юрте. Особенно мне нравится большой капюшон, в котором можно спрятаться от наших сильных холодных ветров. Учитывая то, что с собачкиным нужно гулять 4 раза в день по любой погоде, куртка эта меня просто спасает.

Я купила куртку - по длине она до бёдер. Но я представляю как ещё лучше было бы носить парку, как на фото. Итак, друзья, если вам нужна тёплая "юрта", посмотрите на выбор в магазинах Aritzia - там сейчас как раз скидки. В Aritzia есть и парки с пухом, но нам такое не нужно, не правда ли? Пёрышки нужнее птицам.

Эти куртки и парки не дешёвые, но они очень хорошего качества. Желаю вам тепла!

ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ ˁ˚ᴥ˚ˀ

I've been meaning to tell you about my winter jacket. I bought it about two years ago and it has been my savior. I feel so warm in it! I especially like the big hood - I can hide in it from our very cold, very frequent winds. Considering that I am on dog walking duty up to four times a day, it is really nice to have something warm to wear.

Mine is a short jacket - it goes up to hips, but I can only imagine how it is even better to wear a parka in the winter. So, if you need something warm, consider the options at Aritzia like the parka above (they are all on sale and Aritzia has stores in NYC). Note, that they have some down filled options that I am sure you would not be interested in and birds will thank you for that. :)

These jackets and parkas are not cheap but they are of very good quality and will last you a long time. I wish you warmth!

No comments:

Post a Comment